Zaalhockey

Zaalhockey seizoen 2024 - 2025

De zaalcommissie van de Terriërs bestaat uit vier leden. Samen organiseren wij het complete zaalhockeyseizoen. We zorgen dat teams met plezier kunnen deelnemen aan de zaalcompetitie en zaal trainingen. We organiseren dat ze zich kunnen aanmelden, we zijn tussenpersoon voor de KNHB-competitie, reserveren sportzalen, zorgen met HTZ voor het opstellen van het trainingsschema, regelen trainers,  bieden ondersteuning bij trainingen en organiseren ook enkele avonden voor zowel spelers als coaches met uitleg over tactiek en spelregels. Ook helpen we bij het behalen van scheidsrechterskaarten en organiseren we een avond met uitleg over zaalhockeyregels; met de mogelijkheid om te fluiten in een oefenwedstrijd tussen teams van de Terriërs.

De KNHB stelt per competitiejaar de speeldagenkalender vast. Daarbij gaat het om alle speeldata voor de senioren, jeugd en jongste jeugd. Je vindt de meest recente speeldagenkalender (2024-2025) via de link: https://www.knhb.nl/kenniscentrum/competities/speeldagenkalenders

Instructies:
Instructies voor de Zaalleiding: Link
Instructies voor Scheidsrechters: Link
Spelreglement Zaalhockey: Link

Instructies voor de gebruikte sporthallen:

Trainingsschema 2024-2025 wordt later gepubliceerd.

Via een aparte link kun je alles vinden over zaalhockey (KNHB): Link

Wil je meer weten of heb je suggesties? Laat het ons weten.

Met sportieve groet,
Agnes Cusell, Rik Aaftink, Rolf Giesbertz en René Hogeveen