TRIMHOCKEY

TRIMHOCKEY: iets voor jou?

+ aan je conditie werken

+ Alle niveaus zijn welkom, je bent niet de enige die op latere leeftijd start met hockey!

+ leuk om een nieuwe sport te leren of de hockeystick weer eens uit de kast halen
+ zelf ervaren waarom jouw kind zoveel plezier aan hockey beleeft

+ de mogelijkheid om af en toe een wedstrijd te spelen op vrijdagavond

Trimhockey

Trimhockey is een leuke manier om kennis te maken met de hockeysport, of het hockey weer op te pakken zonder de verplichting van een competitie in het weekend. Trimhockey is bedoeld voor beginners en gevorderde hockeyers.
Het is toegankelijk voor iedereen, ongeacht je conditie, leeftijd of kennis van hockey. Iedereen is welkom, want iedereen kan het leren, ook na je 30ste!

Trainingen

De trainingen worden gegeven door ervaren trainers die ervoor zorgen dat iedereen op maat kan trainen. Tijdens de training wordt aandacht besteed aan conditie, techniek/balvaardigheid en tactiek. Afsluitend wordt vaak een kort partijtje gespeeld.

Trainingstijden:

De trainingen vinden wekelijks plaats, uitgezonderd de korte winterstop rond dec/jan.

Dinsdagochtend 9.00 tot 10.30 uur (dames)

Woensdagavond 20:00 tot 21.00 uur (dames)

Zaterdagochtend 8:30 tot 9:30 uur (mixed heren en dames)

Beginners en gevorderden hockeyen op dinsdagochtend met elkaar, dit is een leuke mix waarbij rekening wordt gehouden met ieders verschillen.
Mocht je liever in een aparte beginnersgroep trainen, dan kun je op woensdagavond komen. De woensdagavondgroep is opgesplitst in 2 groepen: beginners en gevorderden.

Benodigdheden

Kom sportief gekleed op sportschoenen. Een stick hebben we voor je te leen!
Het dragen van een bitje en scheenbeschermers bij een proeftraining is niet verplicht, maar wel veilig! Een bitje is vanaf 6 euro te koop bij Sportwereld Heiloo – Kennemerstraatweg 524
Leden zijn verplicht om scheenbeschermers en een bitje te dragen.

Kosten:

De contributie bedraagt 209 euro per jaar. Lidmaatschap na 1 januari bedraagt 100 euro.

Hockey7 - dames
Lijkt het je leuk om ook af en toe een wedstrijd te spelen tegen andere hockeyclubs? Dan ben je welkom om mee te doen aan Hockey7.
Hockey7 is een speciale competitie voor dames die het leuk vinden om wedstrijden te spelen, maar geen tijd hebben om dit in het weekend te doen. De wedstrijden zijn om de week op vrijdagavond, waarbij per keer wordt geïnventariseerd wie mee willen doen.
Hockey7 wordt gespeeld in teams van 7 speelsters. Teams spelen op 1 avond 2 wedstijden (drieluik) van elk 25 minuten. Er wordt gespeeld op een half veld, zonder keeper en zonder scheidsrechters.
Na afloop van de wedstijd is er altijd gelegenheid om met het team te borrelen.
Meedoen aan de Hockey7-competitie kost op jaarbasis 50 euro extra.

Proeftraining?
Indien je belangstelling hebt voor trimhockey, kun je vrijblijvend 3x meetrainen.

Je kunt je hiervoor aanmelden door een mail te sturen naar:

[email protected]
Mocht je na de proeftrainingen de smaak te pakken hebben, dan kun je je als lid aanmelden via het aanmeldformulier op de website.