Black & Yellow Business Club

Op donderdagavond 23 april 2015 vond in Heiloo de lancering plaats van de Black & Yellow Business Club. Voor deze historische avond was Teun de Nooijer uitgenodigd, een topsporter die -zoals Johan Cruijff ooit omschreef- "al vroeg in zijn carrière begreep dat er nog meer uit hockey te halen viel.”

Ook bij een hockeyvereniging als H.V. De Terriërs zijn er spelers en teams die de ambitie hebben om meer uit hockey te halen. Ambities die het altijd te krappe budget van een sportvereniging te boven gaan. De BYBC steunt de jeugd en prestatiesport bij H.V. de Terriërs. Het geld dat door de contributiegelden van de BYBC bijeen wordt gebracht, wordt naar eigen inzicht gebruikt voor concrete doelen en projecten. Zo droeg de BYBC onder meer bij aan extra trainingen voor Dames 1 en Heren 1, een kick-off week voor de jeugd, hartslagmeters, doeltjes voor de jeugdtrainingen, een ballenkanon en hippe betonnen tribunebanken.

In twee jaar tijd is er door de BYBC al veel moois tot stand gebracht. Maar de BYBC is méér dan een gezelschap dat zich inzet voor een maatschappelijk doel. De Black & Yellow Business Club is in de eerste plaats een netwerk waarin haar leden onderling zakelijke en vriendschappelijke relaties opbouwen en onderhouden. De clubleden komen bij elkaar voor business én pleasure, om elkaar te informeren en te laten inspireren door sprekers. De afgelopen jaren waren onder meer Floris Evers en Paul Moers bij ons te gast.

Voor de prijs van het lidmaatschap van 350 euro per jaar (ex. BTW) garandeert de BYBC haar leden minimaal 3 avonden met -dit-had-ik-niet-willen-missen garantie-, inclusief goede happen, drank & muziek in verdraaid goed gezelschap. Het lidmaatschap geeft het recht om tijdens de bijeenkomsten 1 introducé(e) mee te brengen. Voor officiële sponsoren van H.V. De Terriërs bedraagt het lidmaatschap van de BYBC 350 euro (ex BTW) per jaar.

De BYBC verwelkomt nieuwe leden graag. Denkt u zich thuis te voelen in een club waarin business and pleasure met elkaar verenigd worden, neem dan contact op met B&[email protected].

Het bestuur van de BYBC,

for business & pleasure

Marco Schilder, Cees Driehuis, Caroline Abcouwer, Martijn van Haneghem, Jeroen Visser, Eric Spaan & Maureen Beerepoot