INFORMATIE

Hockeyen bij HV de Terriërs is mogelijk op ieder niveau, van prestatiehockey tot breedtehockey. Als club proberen we iedereen op zijn eigen niveau te laten spelen. Hierbij staat plezier en gezelligheid altijd voorop, in welk team je ook speelt.

JEUGD

De Terriërs kent de volgende jeugdcategorieën:

Categorie seizoen
2023-2024

geboren in de periode

contact via:

van 1 okt

t/m 30 sept

Puppy's (4-5 jr)

Junioren 07-08 (6-7 jr)

Junioren 010 (8-9 jr)

Junioren 012 (10-11 jr)

Junioren 014 (12-13 jr)

Junioren 016 (14-15 jr)

Junioren 018 (16-17 jr)

Jongste Jeugdhockey

Jongste Jeugdhockey is het hockeyspel voor kinderen van 5 t/m 12 jaar. Spelenderwijs worden de vaardigheden van het hockeyen aangeleerd, waarbij teambuilding, sportiviteit en respect een belangrijke rol spelen. Kinderen leren samen te werken op het hockeyveld, winnen of verliezen is hierin van ondergeschikt belang is. Plezier met elkaar staat centraal!

Wil je eens een proefles volgend neem dan contact op met de jongste jeugd commissie of zie voor meer informatie de webpagina voor de Jongste Jeugd.

Nieuw: Puppy training (4 en 5 jaar). Kijk voor meer informatie op de pagina puppy-hockey

JEUGD VAN 12 TOT 18 jaar

In de juniorenteams van 12 tot 18 jaar wordt de aangeleerde techniek en tactiek verder uitgebreid en verfijnd en er vindt selectie op basis van sterkte plaats voor de eerste teams (O18-1, O16-1, O14-1). Alle jeugd teams trainen 2x per week. De wedstrijden vinden plaats op de zaterdagen.

Vanaf december tot aan de krokusvakantie wordt er in de zaal gehockeyd.

Nieuwkomers zonder hockeyervaring trainen eerst enige tijd mee als trainingslid voordat ze wedstrijden gaan spelen. Dit om ervaring in het spel op te doen.

SENIOREN EN VETERANEN

Senioren en veteranen zijn ook van harte welkom bij de Terriërs. Plaatsing bij de senioren (18 tot 35 jaar) vindt plaats op basis van sterkte en praktisch iedereen kan hier aan de slag! Na het 35e jaar wordt een speler ingedeeld bij de veteranen. Ook hier gebeurt dit op basis van sterkte.

Spelers van 45 jaar en ouder kunnen zich aansluiten bij Veteranen 45+. Zij spelen in een competitie met andere 45+ teams.

De senioren en veteranen spelen hun wedstrijden op zondag. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de seniorencommissie: [email protected]

VERENIGINGSTAKEN

Om als vereniging alles goed te laten verlopen zijn vrijwilligers onontbeerlijk, hiervoor doen wij een beroep op onze leden en ouders van leden. Bij het aangaan van een lidmaatschap hoort namelijk ook een bijdrage aan het verenigingsleven, zoals: het begeleiden van jeugdteams (spelleider/coach), het vervoer van jeugdteams naar andere clubs, het fluiten van wedstrijden (vanaf Junioren O16-O18) en het verrichten van bardiensten.

Daarnaast vragen we ouders en leden, indien mogelijk, een extra verenigingstaak te vervullen, zoals verzorgen van de wedstrijdtafel, barhoofddienst vervullen op de zaterdag, bijdragen als lid van een commissies, het coachen en/of trainen van een team, etc. Kijk voor meer informatie over openstaande vacatures even op de vacature-pagina.

EERST KIJKEN OF PROEFTRAINEN

Wil je eerst een keer kijken of proeftrainen? Dat kan, je bent van harte welkom bij HV de Terriërs!

Mail wel eerst even zodat we kunnen doorgeven wanneer je langs kunt komen. Je kan drie keer komen proeftrainen en daarna besluiten wel/niet lid te worden. Om mee te kunnen trainen moet je zelf voor een bitje (verkrijgbaar bij de sportwinkel) en scheenbeschermers zorgen, een stick kan je van ons lenen.

Het is ook leuk om op een zaterdag of zondag te komen kijken, dan krijg je meteen een indruk hoe het gaat bij HV de Terriërs.

EERDER LID GEWEEST?

Als je je al een keer via de website hebt ingeschreven als lid van de Terriërs hoef je niet nog een keer een digitaal inschrijfformulier in te vullen. Je kunt volstaan door een email te sturen naar [email protected].

De ledenadministratie kan je oude lidmaatschap dan weer activeren.

Heb je genoeg informatie en wil je lid worden, vul dan het inschrijfformulier in.

Zijn er nog onduidelijkheden of heb je andere vragen neem dan contact op met de ledenadministratie: [email protected]

OPZEGGEN
Wil je je lidmaatschap opzeggen. Voor meer informatie klik hier