B&YBC Rabobank Hockeyclinic

Speel jij volgend seizoen in de C- of D-jeugd?

En wil jij het nieuwe hockeyseizoen goed beginnen?

Kom dan zaterdag 1 september naar De Terriërs. Want op die dag organiseert de B&YBC in samenwerking met de Rabobank een

Rabobank Hockeyclinic

Wat ga je doen? Twee uur lang ga je onder leiding van Sportways, een hockey-international en een aantal spelers van Terriërs H1 en D1 aan de slag. De Rabobank en Sportways zorgen voor een speelveld met uitdagend trainings- en spelmateriaal zodat jij straks met nieuwe tricks & skills aan het seizoen 2018/2019 kunt beginnen.

Wanneer?

Zaterdag 1 september 2018.

16.00-18.00:

Maak een kickstart naar het nieuwe hockeyseizoen!

Rabobank Hockeyclinic C- en D- jeugd.

Waar:  H.V. De Terriërs

Wie:   C- en D jeugd van De Terriërs.

Wat kost dat?

Niets. Maar vol = vol dus geef je zo snel mogelijk op bij b&[email protected]. Vergeet daarbij niet je naam te vermelden en of je een C- of D-speler bent.

Aansluitend op de Rabobank Clinic, openen de leden van de B&YBC het nieuwe seizoen met de traditionele B&Y ‘End of Summer’ BBQ. De B&YBC kan altijd nieuwe leden gebruiken. Dus mochten er ouders zijn die vrijblijvend kennis willen maken met de B&YBC, laat het ons (b&[email protected]) even weten. U bent van harte welkom.