Bart van der Meer neemt afscheid van Terriërs Dames 1

Na 11 jaar zich vol te hebben ingezet voor ons eerste dameselftal begint Terriërs coach Bart van der Meer vanaf volgend seizoen als hoofdcoach bij Myra dames 1. Bart bracht ons eerste damesteam vele mooie successen en de club wil hem daarvoor enorm bedanken. Bart groeide op bij de Terriërs, speelde daarna in het eerste herenteam van Bloemendaal en Pinoké, maar zijn betrokkenheid bij de club bracht hem hier in 2013 terug als coach.

Bart van der Meer: ‘Ik heb dames 1 met heel veel plezier 11 jaar gecoacht. De eerste 6 jaar als assistent samen met Jeroen Visser en later als hoofdcoach met steeds goede en leuke assistent trainers aan mijn zijde. Ik ben de speelsters en mijn begeleidingsteam dankbaar voor de mooie en leerzame jaren. Toen we in 2013 het team gingen begeleiden was de uitdaging om het ervaren team steeds te verbreden met nieuwe talenten. Zodat er ieder jaar weer een goed en compleet team stond. Kijkend naar waar we nu staan, hebben we inmiddels meerdere generaties op het hoge niveau van promotie- en later overgangsklasse kunnen zien spelen in dit team. Sterker nog, de ballenmeisjes die bij de start in 2013 aanwezig waren, zijn nu zelf speelsters van dames 1. Er staat een sterk jong team wat nog jaren vooruit zou kunnen. Een mooi moment om het stokje over te dragen.’

Jisse Waasdorp zal na dit seizoen het stokje overnemen van Bart als trainer/ coach van Dames 1. Jisse is momenteel trainer/ coach van Heren 1. Rob Kaan zal komend seizoen het overnemen van Jisse en wordt trainer/ coach van Heren 1. De gesprekken m.b.t. afronding met beide lopen en spelers van beide teams zijn inmiddels ingelicht m.b.t. volgend seizoen.

Wij bedanken Bart alvast en en wensen hem uiteraard veel succes in zijn nieuwe avontuur na de zomer. Tot die tijd zal Bart gewoon zich 100% richten op Dames 1 en het huidige seizoen met veel enthousiasme volbrengen. Aan het einde van het seizoen zullen we uiteraard op gepaste wijze afscheid van Bart nemen.