Arbritrage

Spelregelcursus

Nieuws afbeelding 5-9 In September starten we weer met de online Spelregelcursus, voor alle spelers/speelsters van J016-1, M016-1, M016-2 en M016-3. Ook alle spelers uit de A-jeugd en Senioren die nog niet deze cursus hebben gevolgd gaan we uitnodigen om mee te doen.  Deelname is verplicht maar kost je maar enkele uren achter je computer.

In de 1e week van September controleren we de e-mail adressen, die zijn nodig om toegang tot het KNHB-College te krijgen. Van veel leden hebben we niet hun e-mailadres maar die van de ouders. Dus heb je een eigen mailadres, laat het ons weten via [email protected]

We sluiten de cursus af met een computer-examen op de club op 9, 10, 11 of 12 October, afhankelijk van welk team je zit.

Mochten er ouders zijn die ons arbitrageteam willen versterken en elftallen willen fluiten, denk aan het zaalseizoen bijvoorbeeld, laat het de scheidsrechterscommissie weten. Enthousiaste arbiters zijn altijd welkom, we leggen het graag aan jullie uit. Het is niet moeilijk en je inzet wordt bijzonder gewaardeerd.