Wedstrijdsecretariaat

Gezocht: vrijwilliger voor indelen wedstrijden zaterdag

Wij zoeken per direct iemand die de wedstrijdindeling voor de zaterdagen (jeugd) wilt doen (2 tot 4 uur per week).

"Zonder wedstrijdsecretariaat = geen wedstrijden op zaterdag......"

Als wedstrijdsecretaris ben je verantwoordelijk voor:

het vaststellen van aanvangstijden en veldindeling van thuiswedstrijden op zaterdag (via PC)

onderhouden van contacten met het wedstrijdsecretariaat van de tegenstander over de aanvangstijden van de uitwedstrijden

controleren van de wedstrijdformulieren of standen zijn ingevuld (in Lisa)

contactpersoon voor de jeugd en jongste jeugd met KNHB

informeren tegenstanders en eigen teams bij het afgelasten van wedstrijden

- opgeven van de jeugd- en jongste jeugdteams aan de KNHB (in het voorjaar bij indelingen voor nieuwe seizoen)

Als wedstrijdsecretaris vervul je een essentiële rol binnen De Terriërs; we kunnen als club niet zonder want jij regelt alles rondom de thuiswedstrijden op zaterdag (qua indelingen van de velden en aanvangstijden).

In deze vrijwilligersfunctie ben je bij het hockey betrokken zonder zelf op het veld te staan dus hockeyervaring is niet noodzakelijk. De werkzaamheden zijn redelijk goed te plannen, je tijd kan je over het algemeen zelf indelen en je werkt vanuit huis. Deze functie is ook prima in te vullen als "duo-functie".

Gemiddeld ben je als wedstrijdsecretaris 2-4 uur per week kwijt. Er zijn piekperiodes (begin van het seizoen, indelingen van wedstrijden rond oktober, half december voor midwintercompetitie en half februari voor lentecompetitie) en bij afgelastingen door extreme weersomstandigheden. Andere weken is het rustiger en ben je dus wat minder tijd kwijt.

Help ons, want zonder wedstrijdsecretaris kunnen de wedstrijden niet worden ingedeeld en dus kan er niet worden gespeeld?

Neem dan contact op met Caroline ([email protected]).