GEEN COMPETITIE MEER DIT SEIZOEN

De KNHB heeft besloten dat er dit seizoen geen competitie meer gespeeld gaat worden. Ondanks de eerste versoepelingen die de Overheid heeft ingezet ziet de KNHB geen mogelijkheid meer om de competitie op een "normale” manier te volbrengen. Kijk voor meer informatie: https://www.knhb.nl/nieuws/knhb-besluit-competities-te-beëindigen

Geen competitie, maar wel volop hockey!
Ondanks dat we de competitie niet hervatten houdt dit natuurlijk niet in dat we niet meer hockeyen. Sterker nog, we spelen zolang mogelijk door dit seizoen. En dat kan ook, want de avondklok gaat eraf en het is langer licht, dus we kunnen lekker door trainen, onderlinge potjes spelen en zomeravond-hockey spelen. En wellicht versoepelen de maatregelen komende weken nog wat meer, zodat ook 27+ weer gewoon kan trainen. Kortom, geen competitie, maar wel volop hockey!

Compensatie?
Nu de competitie definitief niet doorgaat en we de balans opmaken n.a.v. dit seizoen, kunnen we ook nadenken over eventuele compensatie richting leden. Als bestuur hebben we daar een aantal gedachten over, welke we op korte termijn aan jullie als leden voor zullen leggen.