Wedstrijdsecretariaat

CORONA MAATREGELEN VOOR BEZOEKENDE TEAMS BIJ HV DE TERRIERS

De club is vanaf 29 sept. alleen open om te "sporten”. Na het "sporten” wordt iedereen geacht z.s.m. het terrein te verlaten.

De maatregelen zijn volledig gericht op het voorkomen van groepsvorming op de club om zo verspreiding van het virus tegen te gaan.

Gelden maatregelen:

-          Het clubhuis is dicht (en ook geen horeca mogelijk)

-          Kleedkamers zijn open voor WC, maar een dringend verzoek verder de kleedkamers niet te gebruiken

-          Wedstrijden:

o   Maximaal een halfuur voor aanvang van de wedstrijd verzamelen op HV de Terriers

o   Na de wedstrijd verlaten de teams z.s.m. het veld en het terrein, met een maximum tijd van 15 minuten.

o   Omkleden en besprekingen vinden op het veld plaats bij de dug-out (en niet in de kleedkamers)

-          Toeschouwers zijn niet welkom, behalve de begeleiding van een team (coach, rij-ouders)

-          Registratie verplicht

o   Coaches en rij-ouders via QR code bij de poort

o   Teams: via Lisa d.m.v. vooraf ingevulde teamlijsten

Kortom, komende periode zijn we dus als club in een soort "mini-lockdown” en gaat het om het sporten. Houd je aan de regels, dan voorkomen we dat we met teveel op de club tegelijkertijd zijn en kunnen we toch lekker een potje hockeyen.