Van de Secretaris

Na weken de website van de KNHB in de gaten te hebben gehouden, te hebben gekeken naar persconferenties van de beste gebaren tolk ter wereld en hopen dat er snel weer gesport mag worden, kunnen we weer!

Niet alleen de jeugd, maar ook de senioren kunnen weer lekker trainen; een ontwikkeling waar volgens mij iedereen enorm dankbaar voor is! Complimenten voor de commissie Hockey Technische Zaken voor de organisatie en coördinatie die dit alles heeft mogelijk gemaakt, want hoewel het lijkt dat de club heeft stil gestaan, zijn zij in volle vaart achter de schermen door blijven buffelen.

Ook complimenten voor de leden, want hoewel het in sommige situaties lastig is, houden veruit de meeste zich netjes aan de regels en voorschriften!

Wij kunnen weer vooruit kijken. Of er een volledige competitie zal zijn in September kan niemand met 100% zekerheid zeggen. Maar wij gaan vooruit. Vooruit met de teamindelingen, voorbereidingen van selecties, kijken naar de bezetting van commissies en eventuele gaten, budget voor seizoen 2020/2021, en nog veel meer. Ook heeft het bestuur druk gekeken naar de eigen organisatie; in welke vorm zijn wij het sterkst om de vereniging naar een hoger plan te trekken?

Kortom, onze mooie vereniging is volop in beweging en ik kijk dan ook enorm uit naar die eerste mogelijkheid, dat wij in het zonnetje op het balkon samen kunnen genieten van onze mooie sport!