D jeugd

Gezocht: D-Jeugd coordinator commissie Hockey Zaken

Inleiding

De D-coördinator van de commissie Hockey Technische Zaken is verantwoordelijk voor de hockey technische begeleiding van de speelsters en spelers in de D-categorie vanaf het moment van instromen tot en met het doorstromen naar de C-jeugd.

De D-coördinator is een analytische en ervaren jeugd trainer; die samen met andere trainers de speelsterkte en de groeimogelijkheden van speelsters en spelers in de D-categorie op waarde schat en ze de begeleiding biedt die bij hun past.

De D-coördinator werkt samen met de andere leden van de commissie Hockey Technische Zaken op het gebied van het opstellen en bijhouden van het hockey technisch beleid; het begeleiden van selectie- en breedteteams; het selecteren en begeleiden van trainers; het samenwerken met andere commissies; en het opstellen van het trainingsschema.

Functie-inhoud

·        Samenstellen van de D teams voor aanvang van het seizoen op basis van objectieve criteria in samenspraak met trainers en leden de commissie Hockey Technische Zaken;

·        Begeleiden van trainers en coaches van de de D teams op hockey technisch gebied gedurende het hockeyseizoen;

·        Bepalen welke D team speelsters en spelers naar welke C teams gaan in het het volgende hockeyseizoen op basis van objectieve criteria in samenspraak met trainers en leden de commissie Hockey Technische Zaken;

·        Onderhouden van contact met ouders/begeleiders D teams gedurende het seizoen op hockeytechnisch gebied om begeleidings proces van D naar C uit te leggen en keuzes toe te lichten.

Tijdsbesteding

·        Gemiddeld 4 tot 6 uur per week over het hele seizoen;

·        Zwaartepunt van de tijdsbesteding ligt in de maanden April, Mei en Juni waarin de teamsamenstellingen voor het komende hockey seizoen worden gemaakt.

Kernwaarden voor het vervullen van de functie

·        Heeft affiniteit met teamsport;

·        Analytisch;

·        Heeft goede communicatieve vaardigheden;

·        Is stressbestendig en heeft een flexibele instelling;

·        Is oplossingsgericht.

Reacties op de vacatures kunnen verstuurd worden naar [email protected]en vragen over de vacatures kunnen gesteld worden aan Hessel Rispens tel 06-14998120