Algemene Info

H.V. De Terriërs is trots op al haar sponsoren en partners! Wij zijn heel blij met iedereen die ook maar een klein beetje een geel hart heeft. Wij zijn geel, hup geel!

Er zijn bedrijven die nog altijd denken dat sponsoring een kwestie is van gunnen en geld schuiven. Jammer, want de sponsoren van H.V. De Terriërs weten wel beter !!

Sponsoring

Zij weten dat ze via hun sponsorschap en uitingen op de club, niet alleen verbonden zijn met onze ruim 900 leden maar ook met alle ouders, grootouders, toeschouwers en leden van andere verenigingen die voor hun uitwedstrijden bij De Terriërs op bezoek komen. Zo is een van de grootste verenigingen in Heiloo opeens wel een heel groot uithangbord.

Een bijzondere club

Bij De Terriërs is plaats voor zowel recreatie- als prestatiehockey. Het beleid is erop gericht ervoor te zorgen dat iedereen die bij onze vereniging betrokken is, zich gewaardeerd weet en zich bij onze club thuis voelt. Dat geldt ook voor onze sponsoren. Ook zij leveren een belangrijke bijdrage aan het maatschappelijk- en sportieve succes van onze club. Zonder sponsoren worden sommige zaken binnen de club een stuk lastiger. We zijn dus erg blij met welke vorm van sponsoring of bijdrage dan ook.

Ik wil sponsor worden

Het antwoord op de vraag waarom u clubsponsor zou worden, vergt maatwerk. Wij als leden van de sponsorcommissie, Jeroen Wardenburg en Japke Eijk, weten daar alles van, en willen u graag helpen om de juiste keuze te maken om uw bedrijf zichtbaar te maken binnen onze club. Voor vragen zijn wij bereikbaar per mail op [email protected]. Natuurlijk zijn wij ook aanspreekbaar langs de lijn bij de jeugd of aan de bar in het clubhuis op zaterdag of zondag.

Sponsorpakket? Wij maken het op maat voor u

Bij de Terriers hebben we diverse mogelijkheden van sponsoruitingen. Het liefst passen we dit volledig aan naar wens van de betreffende sponsor.

Als voorbeeld qua pakket kunt u denken aan:

• Starterspakket met uiting op de website en sponsorportaal
  • Bordsponsor met een afmeting van 300 x 80 cm op een van onze drie velden. Hier zijn variaties in prijs en locatie.
  • Uitingen op ons geweldige terras/balkon, dug-outs, scorebord, vlaggen, goaltjes voor de jeugd, trainingshesjes, en natuurlijk op een van onze top-teams, dames of heren 1
  • Maar als u een ander leuk idee of wens heeft, let us know!!

Vanaf een bedrag van € 275- ex BTW,  kunt u al onderdeel worden van Geel! Andere voorstellen bespreken we graag persoonlijk.

Ik wil als ouder een team sponsoren (bv. tenue)

Naast onze clubsponsoren zijn er binnen onze vereniging ook spelers of (groot)ouders van spelers die een team van een gesponsorde tenue willen voorzien. Ook daar zijn we bij De Terriërs blij mee. Al zijn er wel een aantal spelregels waaraan een kledingsponsor zich moet houden.

Ik wil als bedrijf kleding sponsoren

Als een bedrijf voor een team kleding wil sponsoren en daarbij zijn naam op het tenue wil hebben, dan is het bedrijf de vereniging een bedrag schuldig van € 250 (ex. Btw). Dit is een eenmalige bijdrage per jaar, per uiting. Het bedrag geldt niet voor bestaande sponsoren of bedrijven die clubsponsor willen worden. Zij zullen een gereduceerd tarief betalen of dit al in hun pakket hebben zitten. Voor alle duidelijkheid: als er geen naam van het bedrijf op de kleding komt te staan, hoeft er niets aan de club te worden afgedragen.

Je kan niet zomaar het Terriers logo gebruiken!

Sportwereld Heiloo heeft de exclusieve rechten om het logo van de Terriërs op kleding te gebruiken en te verkopen. Elke aankoop van kleding met logo, dient via hen te verlopen.

Contact of meer informatie?

Wij verzoeken u alles wat met sponsoring te maken heeft, aan te melden bij de sponsorcommissie ([email protected]

Overigens: de Sponsorcommissie kan nog hulp gebruiken. Wil je graag wat doen voor de club op commercieel vlak, heb je goede ideeen om onze inkomsten te vergroten of wil je administratief helpen met het juist verwerken van info? Je bent meer dan welkom!

Graag tot horens oftot ziens, tot bij HV de Terriers.

HUP GEEL

Jeroen Wardenburg (06-545600337)       Japke Eijk (06-14183522)