Veteranen en Veterinnen

Veteranen competitie op zondag

De Veteranen en Veterinnen teams spelen net als de senioren teams de competitie wedstrijden op zondag. Op donderdag avond wordt door de veteranen en veterinnen getraind.

Veteranentrainingsleden op zaterdagochtend

VTRL-hockey is een vorm van trimhockey met een lange geschiedenis van meer dan 20 jaar. Geboren uit de wens van een groep mannen om in de winterperiode iets te doen als het gravel en hardcourt niet bespeelbaar zijn.

In de loop der tijd werd het hockey op zaterdagochtend versterkt met de groep dames trainingsleden. Bij beide groepen trainen nu tussen de 10 en 20 spelers met veel plezier tussen 8.30 en 9.30.

Het is het een wonderlijke mix van oud-competitiespelers, competitiespelers, pappa’s of mamma’s van zoons of dochters, die moeten spelen en bijvoorbeeld vooraf even heerlijk een uurtje willen ballen. Of gewoon, omdat je meegevraagd was.

Het komt soms wel voor dat we een grote partij spelen in een mix van dames en heren. Na afloop drinken we een kop koffie of thee en kletsen wat bij.

Kun je niet elke week? Ook dat is geen probleem.

Korte info:

Doelgroep: globaal 35 en ouder.
Programma
: We werken aan balvastheid en de basisvaardigheden, toepassing daarvan in kleine spelsituaties en spelen afsluitend een partij.
Dag/tijd
: zaterdag van 8.30 tot 9.30 uur.
Periode:
september t/m juni.
: De Terriërs, het Zevenhuizen 50, Heiloo.
Lidmaatschap:
minimaal training lid van de hockeyvereniging de Terriërs.
: trainingsleden spelen geen competitie.
: jaarcontributie training lid: zie CLUBINFO –CONTRIBUTIE.
Materialen:
Een stick is altijd te lenen.
Aantal deelnemers
: geen beperking.

Aanmelden:
voor de heren bij Marcel de Graaf e-mail [email protected]
Voor de dames bij Anneke Maathuis e-mail [email protected]
Of kom gewoon langs.

Inschrijven: gebruik de navolgende link : inschrijven.