Fithockey

De nieuwe buitensport voor ouderen!

Fithockey VI start dinsdag 6 maart 2018 om 14.00 uur !!

Fit hockey is een vorm van hockey, waarvan de opzet en het initiatief bij deKBO ligt

KBO Noord-Holland is een maatschappelijk betrokken belangenorganisatie van en voor senioren., met oprecht betrokken vrijwilligers en een op de medemens gerichte inspiratie: ‘omzien naar elkaar’

Om fithockey te spelen is geen hockeyervaring nodig. Het is een veilige sport voor ouderen vanaf 50 jaar om in beweging te blijven. Fithockey wordt in de buitenlucht gespeeld op het kunstgrasveld van de Terriërs. Fithockey staat voor veilig bewegen in teamverband, buiten sporten, sociale contacten en veel plezier maken met elkaar.

U speelt met een zachte bal en knots of kunststof hockeystick. Lopen zonder hulpmiddel is het enige criterium. Na de training is er tijd om in het clubhuis wat te drinken en bij te kletsen. Deze activiteit wordt in samenwerking met SHE (Seniorenvereniging Heiloo/ Egmond) georganiseerd.

Doelgroep: ouderen van 50 jaar.
Dag/tijd
: dinsdag van 14.00 tot 15.00 uur .
Periode:
september t/m november maart t/m mei:

de nieuwe periode Fithockey VI start dinsdag 6 maart 2018 om 14.00 uur !!

Locatie: De Terriërs, Zevenhuizen 50, Heiloo.
Lidmaatschap: U hoeft geen lid van de hockeyvereniging te zijn.
Kosten: € 41,50 per serie
Korting:

· leden Wonen Plus Heiloo 5% korting
· leden ouderenbond SHE betalen € 36,50 .
Materialen:
Er wordt met stevige kunststof sticks van de vereniging gespeeld.
Aantal deelnemers
: geen beperking.
Aantal lessen:
11 per periode.
Wat is het niet
? Het is geen trimhockey of VTRL, waarbij met echte sticks getraind wordt en voor de meer vaardige speler is. Trimhockey is voor dames op dinsdagmorgen( trainen en wedstrijden) en training van VTRL is op zaterdagochtend(alleen trainen) voor dames en heren ook wel Veteranen trainingsleden genaamd.

Aanmelden:
· Kan door langs te komen op dinsdagmiddag.
· Telefonisch bij de initiatiefnemers van FIT-hockey Heiloo de heren Eli. A. Ros en Franco Morittu op 0650650032 Via hen kan dan uw inschrijving geregeld wordem
· Stichting Welzijn Heiloo. Abraham de Bois-hof 3. 2862 EZ HEILOO (contact mw.Wanda)