Wie zijn wij, waar staan wij voor

Bij HV De Terriërs geldt; hockey speel je met twee doelen: plezier op het veld en langs de lijn.

Al ruim 60 jaar is HV De Terriërs een begrip in Heiloo. Iedereen in de omgeving van Heiloo, maar ook daarbuiten, die wil hockeyen weet de club inmiddels goed te vinden.

Actieve senioren en veel jeugdleden hockeyen op diverse niveaus, waarbij Dames1 al een aantal jaar meedraait in de overgangsklasse en Heren1 zich in de 2e klasse goed weet te handhaven. De prestatieteams -ook in de jeugd- spelen hockey op hoog niveau maar ook in de breedtesport wordt met plezier gehockeyd.

HV De Terriërs streeft ernaar om voor iedereen die graag wil hockeyen iets te bieden, maar dat kunnen we niet alleen. We zijn afhankelijk van vrijwilligers, ouders en grootouders. Gelukkig lopen er veel mensen rond die de club een warm hart toedragen, maar er mogen er altijd meer bij. Wil je dus ook graag iets doen voor de club, meld je dan aan via: [email protected].

Van de ouders van jeugdleden wordt verwacht dat zij meerdere keren per seizoen rijden naar de uitwedstrijden en zo nu en dan fruit voor tijdens de wedstrijden meenemen. Daarnaast kunnen ouders worden ingedeeld om een bardienst te draaien wanneer hun eigen kind thuis speelt.

Met elkaar maken wij onze club nog beter!