Jeugd en senioren

Hoofdsponsor of truien voor een team? Lees hier de afspraken m.b.t. sponsoring bij HV de Terriers

5-9

Als ouder voor het team van je zoon/dochter truien regelen of sponsoren? Hoe werkt dat eigenlijk?

HV. De Terriers is een gezonde club van 900 leden, met veel bezoekers en ouders wat een interessante doelgroep is om te bereiken voor u als sponsor. De huidige sponsoren hebben veelal een directe relatie met de vereniging of een team waarin zijzelf, of waarin één of meerdere kinderen actief in zijn. Wij zijn daar natuurlijk heel erg blij mee en trots op elke sponsor die zich aandient.

Er zijn diverse manieren om de club te ondersteunen en een samenwerking aan te gaan. Van hoofdsponsor tot het "aankleden” via truien of trainingspakken van een team. Voorbeelden van sponsoring zijn:

o   Hoofdsponsor, Subsponsor

o   Officiële Shirtsponsor

o   Bordsponsor veld 1, 2 en/of 3

o   Vlag/banier sponsoring

o   Team tenue sponsor: trainingspakken, hoodies etc.

o   Banners op de website

o   Overig (eventsponsoring, etc.)

Neem contact op met onze sponsorcommissie voor een samenwerking aangezien we altijd een zo op maat gemaakte samenwerking willen bewerkstelligen.

Teamsponsoring

Deze vorm van sponsoring lichten we even uit. Dit is het sponsoren van een team via kleding (trui, shirt, trainingspak), vaak een eigen initiatief door het team/ ouders. Dit willen wij als Terriers stimuleren, maar om wildgroei te voorkomen zijn er een aantal richtlijnen waar aan voldaan moet worden. Deze richtlijnen zijn er vanwege het gebruik van het Terriers logo en afspraken m.b.t. hockeykleding met onze hoofdsponsor Sportwereld Heiloo.

Het "aankleden” van een team dient altijd in overleg met de sponsorcommissie te gaan, incl. een bijdrage aan de vereniging, naast de aanschaf van de kleding. Neem contact op met de sponsorcommissie via [email protected]

Jeroen Wardenburg / Japke Eyck