Van de voorzitter: we gaan weer beginnen

Beste Leden,

De vakantie is voorbij en we gaan weer het veld op, tenminste veld 1 en 3, want veld 2 gaat vervangen worden voor een waterveld op korte termijn. Dat is dan ook meteen het allerbeste nieuws wat er direct na de zomer te melden valt. Eindelijk een 2e waterveld zodat alle leden op water kunnen trainen en spelen. Het is nog niet precies bekend wanneer de schep de grond in gaat, maar in ieder geval op korte termijn. Tot die tijd moeten we even schipperen op 2 velden met z’n allen, maar met het vooruitzicht op een 2ewaterveld is dat het meer dan waard.

Trainingen beginnen weer

Zoals gezegd we gaan weer beginnen. Deze week starten alle trainingen van de ABC-jeugd en senioren en vanaf volgende week de jongste jeugd (DEF). Het trainingsschema staat op de website. Gelukkig zijn alle teams gevuld, maar je merkt wel dat we her en der wat smalle teams hebben, met name in de jeugd. Om die reden starten we met een werfcampagne komende periode om nieuwe leden aan ons te binden. Ook voor de senioren kunnen we nog wel leden gebruiken om de teams wat meer te vullen. Dus, ouders van de jeugdteams: pak ook een stick op en doe mee.

Bij HV de Terriers staan beste stuurlui niet aan wal, toch…?

En voor alle leden (en ouders) geldt niet alleen pak die stick weer op, maar doe ook wat voor de club. Trainen, coachen, barcommissie, scheidsrechters indelen, communicatie, etc. Er is altijd wel iets te doen en het is heel belangrijk dat we met z’n allen de club draaiende houden want anders wordt er niks geregeld. Zonder trainers geen trainingen, zonder wedstrijdsecretariaat geen wedstrijden, zonder scheidsrechterscommissie geen scheidsrechters, zonder materialencommissie geen keepersspullen en zonder barcommissie geen drankje aan de bar. Kortom, doe mee en blijf niet langs de lijn staan (want kritiek leveren en zelf niks doen is niet zoals wij het bij Terriers doen).

Meld je aan bij [email protected]en ook al weet je nog niet goed wat je wilt of kan doen, er is altijd wel ergens iets te doen.

En verder?

Nog even en we kunnen weer genieten van de hockeysport, H1 en D1 supporten en gezellig samen zijn. Dit kan heel goed op ons "nieuwe terras” bij het oefenveldje. Daar staan mooie nieuwe picknick banken waar we gebruik van kunnen maken. Ook de verlichting is nieuw (LED), dus als de dagen weer korter worden zien we ook weer wat op de velden. Kortom, we gaan weer op naar een mooi seizoen.

Michiel Ullers, voorzitter HV de Terriers