Hockey Tech. Zaken

Even voorstellen: Joris de Vries, de nieuwe trainer van H1

Wat fijn om weer terug te zijn!

Mijn naam is Joris de Vries, 46 jaar en woon in Zaandam.

Weer terug, want ik heb al eerder een seizoen als speler en twee seizoenen als assistent van Jisse deel uitgemaakt van Heren 1.

Als kind van De Kraaien heb ik altijd een bijzondere band met De Terriërs gehad. Sommige clubs passen gewoon bij je. Vandaar dat toen de kans zich voordeed om nu als hoofdcoach hier in Heiloo aan de slag te gaan, ik niet lang hoefde na te denken

Als speler heb ik, op dat ene seizoen in Heiloo na, altijd gespeeld bij De Kraaien. Waaronder 18 jaar in heren 1. En logischerwijs heb ik ook daar de eerste stappen in het trainers- en coachvak gezet, waaronder 7 jaar bij Heren 1. Tot twee jaar geleden was ik daar ook de technisch coördinator.

De afgelopen twee seizoenen heb ik Dames 1 van Castricum begeleid. Daarnaast en dat blijf ik nu ook doen, ben ik Technisch coördinator Jongste Jeugd  van AMVJ en ben ik komend seizoen trainer-coach van meisjes C1 en van diverse seniorenteams.

De kop is er af, de eerste trainingen en wedstrijden hebben we met Heren 1 achter de rug. Een mooie enthousiaste groep waar we weer stappen mee gaan proberen te maken.

We hebben er zin.

Hup Geel!