Vanaf zondag 13 juni bar clubhuis weer open

Nieuws afbeelding 10-6 En weer een volgende stap in de goede richting: de bar mag open! Vanaf zondag 13 juni mogen we de bar in het clubhuis weer onder bepaalde voorwaarden open doen. In overleg hebben we een aantal richtlijnen opgesteld op welke voorwaarden de bar weer open kan.
  • De bar in het clubhuis boven is open voor koffie/ thee/ bier/ frisdrank (de keuken is dicht)
  • Drankjes aan de bar bestellen en ophalen, buiten opdrinken (beneden)
  • Het balkons is dicht
  • Clubhuis binnen is verder dicht (zitplaatsen)
  • Teams kunnen tot maximaal 1 uur na training of wedstrijd een drankje blijven drinken => dus 1 uur na de training of wedstrijd het terrein verlaten!
  • De bar sluit uiterlijk om 22.00 uur
  • Het terrein (en dus ook de bar) alleen toegankelijk voor teams die trainen of wedstrijden spelen.
  • Toeschouwers zijn niet welkom (dit geldt dus ook voor leden als die op dat moment geen training of wedstrijd hebben!!)
  • En uiteraard geldt voor iedereen de 1.5 meter afstand
Kortom, goed nieuws dus, maar wel onder voorwaarden. We kunnen weer een uurtje blijven na de training of wedstrijd om een drankje te drinken.

Laten we ons aan bovenstaande richtlijnen houden, want anders lopen we het risico dat we de bar weer dicht moeten doen (en dat willen we niet).