Hockey Tech. Zaken

Update corona maatregelen 14 dec.: jeugd start weer op 4 januari en hockey in de kerstvakantie?

Nieuws afbeelding 15-12 Hierbij een update en overzicht n.a.v. de ingestelde Corona-maatregelen van 14 dec. 2020:
  • Voor de jeugd geldt een "mini-winterstop" van 14 dec. tot 4 januari. Op maandag 4 januari starten alle jeugdtrainingen weer volgens het normale schema.
  • Voor de komende weken (tijdens de winterstop/ kerstvakantie) is HTZ aan het bekijken of en op welke manier we trainingen kunnen organiseren voor de jeugd (bv, in de vorm van een instuif) zodat er ook tijdens de kerstvakantie gehockeyd kan worden. Meer informatie volgt hierover.
  • Geen zaalhockey: omdat binnensport niet meer mag gaan alle zaalhockeytrainingen per direct en tot nader orde niet door. Hopelijk kunnen we het zaalseizoen (trainingen) na 19 januari weer hervatten. Om geen trainingsuren te missen, worden de trainingen voor de jeugd verlegd naar het veld (zoals gemeld starten de trainingen vanaf maandag 4 januari volgens het normale trainingsschema)
  • Voor de senioren geldt nu een winterstop van 14 dec. tot 19 jan. en zijn er tijdens de winterstop geen trainingen.
  • Volgende persconferentie van de overheid staat gepland op 12 januari. Zodra er nieuws te melden is zullen wij dat uiteraard meteen doen.

Dank voor de trainingen en prettige feestdagen

Namens de commissie Hockey Technische Zaken wil ik alle trainers bedanken voor het geven van trainingen in de eerste helft van het seizoen 2020-2021.

Het was af en toe niet makkelijk om training te geven aan teams die geen wedstrijden spelen dus dank voor jullie inspanningen om dit toch zo goed als mogelijk te doen.

Verder wil ik ook alle spelers, coaches, scheidsrechters en de Jongste Jeugd- &  ABC commissies bedanken voor de afgelopen weken waar we elke zaterdag een vol wedstrijdprogramma hadden met onze eigen Corona jeugd competitie. Zonder de Corona jeugd competitie was het leven van vele jeugdspelers en hun ouders/begeleiders een stuk minder fijn geweest dus zijn we als HTZ dankbaar dat jullie dit allemaal mogelijk hebben gemaakt.

Nieuw programma na de winterstop

In de komende weken bereiden we samen met de Jongste Jeugd & ABC commissies een nieuw programma voor na de winterstop voor en we brengen jullie zo spoedig als mogelijk op de hoogte wat onze plannen zijn voor de maanden januari en februari 2021.

Hele fijne feestdagen toegewenst aan jullie allemaal en tot in 2021 op het veld!

Met vriendelijke groet,

Namens de commissie Hockey Technische Zaken