2E SPORTHAL IN HEILOO

Er komt in Heiloo een 2e sporthal! De hal zal komen tussen het Vennewater en Terriers, waar wij als Terriers gebruik van kunnen maken (zaalhockey).

Het oorspronkelijke idee voor een extra sporthal van enkele jaren geleden komt van Erik Groothuis (Heren veteranen), wat de basis is geweest voor de opzet van een projectroep om dit te realiseren. Erik heeft actief deelgenomen aan deze projectgroep en het plan is op 7 dec. goedgekeurd door de gemeenteraad.

Erik "hulde" en dank voor je inzet! Naast Erik hebben uiteraard zich nog veel meer leden in gezet voor deze realisatie. O.a. Wytze van der Meer, Rene Hogeveen, Rik Aaftink, René Wagter, Cornelis de Wit en nog vele anderen. Ook jullie bedankt uiteraard voor al jullie inzet, plannen en ideeën die invloed hebben gehad op dit besluit. En nu bouwen maar.... :-)

Kijk voor meer info over de sporthal en het besluit van de gemeenteraad: Er komt een tweede sporthal (uitkijkpost.nl)