Grote Club actie

De Grote Clubactie 2019

Onlangs hebben we de laatste loten van de Grote Clubactie ingevoerd en de balans opgemaakt. Dit jaar hebben de kinderen weer heel veel loten verkocht en daarmee ruim 2000 euro voor de clubkas binnengehaald! Wat een kanjers! Ook dit jaar gaan we weer ons uiterste best doen om hiervoor een mooie bestemming te vinden.

Nova Langkemper heeft met de verkoop van maar liefst 138 loten de 1eprijs binnengehaald, op de voet gevolgd door Julie Rotteveel en Stijn Droog. Zij krijgen hiervoor een cadeaubon van Sportwereld Heiloo.

De meiden van MD3 hebben het teamuitje gewonnen, bowlen bij Hotel Zuiderduin en een diner bij MacDonalds. Zij hebben als team de meeste loten verkocht!

Wij willen alle verkoopkanjers bedanken en hopen dat we in 2020 weer zo’n mooie opbrengst zullen hebben.

Grote Clubactie commissie

Roos Roggeveen