Zaalhockey

Meld je aan als zaalhockeytrainer!! We hebben je nodig!

10-7 Voor de komende zaalhockey competitie zoeken wij weer trainers!

De populariteit van zaalhockey neemt snel toe. Dit zien we door het steeds grotere aantal teams dat deel neemt aan de zaalcompetitie. Ook bij de Terriërs spelen de meeste teams ’s-winters mee in de zaalcompetitie. Vorig jaar is voor het eerst de midwintercompetitie voor de jeugd op het veld in onze regio geannuleerd wegens gebrek aan voldoende teams om een midwinter veldcompetitie op te zetten.

Dit betekent ook dat er een groeiende behoefte is aan trainers die deze teams in de zaal willen trainen. Dit seizoen zullen er tussen de 40 en 50 teams actief zijn in de zaal die allemaal circa 8 keer zullen trainen. Hiervoor hebben we natuurlijk ook trainers nodig!

De trainingen beginnen in oktober 2019 en lopen tot februari 2020. Het gaat om trainingen in de middag- en/of avonduren, meestal in blokken van één of twee uur. De trainingen vinden plaats in sporthallen in Heiloo, Limmen, Egmond en Castricum. Materialen worden door de zaalcommissie verzorgd.

Nadat het trainingsschema bekend is gemaakt kan je zelf bij ons aangeven op welke tijdstippen je training wilt geven en op welke locatie. Je bepaalt dus zelf hoe vaak, wanneer en waar je training wilt geven.

We nodigen iedereen vanaf 15 jaar uit om zich aan te melden om (een paar) trainingen te verzorgen; (ex-) leden, coaches, spelers of ouders/opa’s/oma’s die zelf een training op zich willen nemen zijn van harte welkom.

Geef je al training op het veld dan is het een kleine stap naar trainen in de zaal. Ervaring in de zaal is handig maar niet noodzakelijk.

Zou je graag training geven maar heb je dat nog nooit gedaan? Geen probleem, we helpen je op weg.

We willen voor het zaalseizoen begint een paar clinics en voorbeeldtrainingen verzorgen zodat je goed voorbereid als trainer de zaal in kan. Na de clinic ben je in staat een basis zaalhockey training te geven.

Training geven is leuk, sportief, flexibel, je helpt de club en zaalteams en er staat ook nog een ruime onkostenvergoeding tegenover!

Heb je vragen of wil je informatie of je alvast aanmelden? Laat het ons weten!

Dat kan bij de zaalcommissie: [email protected]

Namens de zaalcommissie:

Birgit Heerkens