Nieuw lid van de sponsorcommissie.

Beste leden van de Terriers,

Mijn naam is Jeroen Wardenburg, 39 jaar, wonend om de hoek van de club, ondernemer  en al bijna mijn hele leven lid van HV de Terriërs. Ik geef  al jaren training  aan de meiden-tak, en coach daar ook bij. Ik heb een paar jaar een uitstapje gemaakt naar HC Bloemendaal, maar verder heb ik bijna alle teams van Terriers doorlopen met als hoogtepunt denk ik de promotie met heren 1 naar de 1e klasse. Momenteel speel ik in veteranen A. Je kan dus wel zeggen dat ik een beetje GEEL bloed heb.
Sinds dit jaar heb ik mij verbonden aan de sponsorcommissie omdat hier dringend behoefte aan was. Ik ga samen met de huidige leden proberen om deze commissie van nieuw elan te voorzien en gaan we samen op zoek naar nieuwe sponsoren voor de club, onderhouden we de huidige relaties en gaan we tevens proberen de club op een vernieuwde manier commercieel op de kaart te zetten.
Mocht je ideeën hebben, interesse in sponsoring van een team of van de club, of gewoon een praatje, schiet me aan op de club, langs het veld of aan de bar. Altijd prima!
Jeroen Wardenburg