De Grote Clubactie 2018

Afgelopen week hebben we de laatste loten van de Grote Clubactie ingevoerd en de balans opgemaakt. Dit jaar hebben de kinderen weer heel veel loten verkocht en daarmee 1935,40 euro voor de Jeugdteams opgehaald. Daar zal weer een leuke bestemming voor worden gevonden.

Robin Wardenburg heeft de eerste prijs gewonnen, zij heeft de meeste loten verkocht, op de voet gevolgd door Nova Langkemper en Bente Boot.

De meiden van M8E1 hebben het teamuitje, bowlen en een diner bij de McDonalds in de wacht gesleept, zij hebben als team de meeste loten verkocht!

Wij willen alle verkoopkanjers bedanken en hopen dat we in 2019 weer zo'n mooie opbrengst zullen hebben. Ook de sponsoren Hotel Zuiderduin en de Hockeyshop Heiloo, bedankt voor jullie bijdrage!

Grote Clubactie commissie

Roos Roggeveen