Uitje van de Business Club bij Holex Bloemen

Op vrijdag 13 april heeft de business club B&Y van de Terriers een leuk uitje gehad bij Holex Bloemen, waar o.a. een rondleiding op het program stond. Hierna heeft het gezelschap gegeten bij Karakter (GGZ terrein) in Heiloo. Hierbij een korte impressie.

De B&Y business club van de Terriers bestaat sinds 2015 en heeft naast het netwerken als doel het ondersteunen van de jeugd-en prestatiesport van de Terriers. Zo droeg de BYBC onder meer bij aan extra trainingen voor Dames 1 en Heren 1, een kick-off week voor de jeugd, hartslagmeters, doeltjes voor de jeugdtrainingen, een ballenkanon en hippe betonnen tribunebanken.

Bent u geïnteresseerd als ondernemer om aan te sluiten bij de business club of wilt u een keer "proeven" en kennismaken? Neem dan contact op met: B&[email protected]