Wedstrijdsecretariaat

Inhaalwedstrijden

14-3

Het was niet het eerste speelweekend waar wij allen op gehoopt hadden, maart roerde inderdaad nog zijn staart!

Alle wedstrijden die zijn afgelast worden verplaatst naar de eerstvolgende inhaaldag die is vastgesteld door de bond:

• Jeugd: zaterdag 8 april (Paaszaterdag).
  • Jongste jeugd: Geen verplichting tot inhalen. Wanneer teams graag willen inhalen dan horen wij dat graag, zodat wij de wedstrijd voor hen kunnen inplannen.

Voor alle wedstrijden geldt dat ze eerder gespeeld mogen worden óf voor de volgende speelronde (zaterdag 15 april). Alleen voor de teams die landelijk spelen geldt dat de wedstrijden op de genoemde datum of eerder gespeeld mogen worden.

Graag verzoeken wij de teams tijdig te inventariseren, en het wedstrijdsecretariaat tijdig op de hoogte te brengen van de alternatieve datum. Vervolgens zal het wedstrijdsecretariaat contact zoeken met de tegenpartij om te bespreken of de alternatieve datum mogelijk is.