Gezocht secretaris voor bestuur

Kom jij ons bestuursteam versterken? Wij zoeken namelijk een secretaris.

Als secretaris ben je het aanspreekpunt voor alle leden binnen het bestuur voor allerlei vragen. Van ledenadministratie tot materialen. Van aanmeldingen tot activiteiten en wedstrijdschema’s. Dit doe je uiteraard niet allemaal zelf, want de ledenadministratie, evenementen commissie en het wedstrijdsecretariaat vallen allen onder je beheer. Je bent onderdeel van het bestuur en mede verantwoordelijk voor het beleid van de vereniging en welke kant we de komende jaren opgaan.

Het vrijwilligerswerk van een secretaris kost je een paar uur per week en je bent de spin in het web van de vereniging. Het is leuk, je bent actief voor de club en je draagt bij aan de voortgang van de vereniging. Kortom, onmisbaar en belangrijk.

Meld je aan en kom bij ons team”

Michiel Ullers, Nanda Mul en Cornelis de Wit.

Lees hier de volledige beschrijving van de vacature of neem contact op met [email protected]voor meer informatie.