REMINDER GELDENDE CORONA MAATREGELS DIT WEEKEND

Beste leden, hierbij nog een reminder m.b.t. de geldende regels vanwege corona voor komend weekend.

·         Toeschouwers/ publiek zijn niet welkom bij wedstrijden en trainingen

o   Dit geldt ook voor eigen (jeugd) leden/ teams en blijf niet te lang na je eigen wedstrijd hangen

o   Rij-ouders (Uit-team) mogen wel het terrein op tijdens de wedstrijd

o   Speel je een UIT-wedstrijd, kom dan niet na de wedstrijd nog een drankje op Terriers drinken, want dan ben je toeschouwer namelijk

·         Over het gehele terrein geldt 1.5 meter afstand, dus ook op het balkon

·         Om het clubhuis in te gaan heb je een geldige QR code nodig (ook voor de WC boven)

o   Uitzondering zijn vrijwilligers in functie (vrijwilligers niet in functie moeten dus gewoon een geldige QR code tonen)

·         Take away is mogelijk (binnen halen, buiten drinken) maar dan wel met een mondkapje

·         Binnen in het clubhuis alleen zitplaatsen

·         Sluiting clubhuis uiterlijk 20.00 uur => Training na 20.00 uur mogelijk (maar clubhuis is dan dicht)

Wij wensen iedereen een goed en sportief weekend toe.