QR CODE SCANNEN: HOE IS HET GEGAAN EN HULP GEVRAAGD

‘Mag ik uw QR code even scannen?’ Die vraag is afgelopen weekend heel veel gevraagd want het was het eerste weekend dat we geconfronteerd werden met de nieuwe corona-maatregelen. Alleen toegang tot het clubhuis met geldige QR code, take-away mogelijk maar dan wel met mondkapje en weer afstand houden van elkaar.

Hoe is het afgelopen weekend gegaan?

En dat ging eigenlijk heel goed. De barhoofden en Gerard hebben zich enorm ingezet om alles te regelen m.b.t. het scannen van de code bij de bar. Posters waren opgehangen en bardienst medewerkers werden geïnstrueerd. En het allerbelangrijkste is dat wij, als leden, ons keurig aan de regels hebben gehouden, zonder mopperen of gedoe. Groot compliment aan iedereen, zowel de vrijwilligers die dit mogelijk maken als aan alle leden en supporters die keurig zich houden aan de regels. En dat is maar goed ook, want op zondag werden we gecontroleerd door de gemeente via BOA’s.

Hulp gevraagd om bij de deur mensen welkom te heten en te scannen

Wel kwamen we er achter dat het scannen van de QR code bij de bar wat voor opstoppingen zorgde bij bestellingen. Niet erg, maar dat kan dus beter. Het zou mooi zijn als we 2 vrijwilligers als "gastheer/vrouw” bij de deur van het clubhuis zouden hebben die iedereen welkom heet en de QR code scant. Dat is vriendelijk en zorgt voor een goede doorstroming. Ook zijn we aan het kijken naar polsbandjes, stempels, etc. om die doorstroming te verbeteren.

En daar hebben we hulp voor nodig, want dit kan niet alleen bij de bardienst liggen. Kortom, de vraag is dan ook of er vrijwilligers zijn die zowel/of op zaterdag als/of op zondag een paar uurtjes bij de deur van het clubhuis willen staan als gastvrouw/heer om iedereen én welkom te heten én code te scannen of te verwijzen naar take-away (binnen halen, buiten drinken). Help ons en meld je aan via [email protected]