Zaalhockey

Wil je ook kunnen fluiten in de zaal? Nieuwe cursus vanaf 1 november; Meld je aan!

Om voor het nieuwe zaalhockeyseizoen 2021-2022 voldoende scheidsrechters op de been te krijgen bieden we voorafgaand aan het zaalhockeyseizoen weer de mogelijkheid om deel te nemen aan een scheidsrechterscursus bij De Terriërs.

Alle geïnteresseerden en met name ouders die willen fluiten zijn welkom! Dit is een algemene scheidsrechterscursus die alle spelende leden vanaf B-jeugd volgen en waarbij ook uitgebreid wordt stilgestaan bij zaalhockey maar waarmee je ook kan fluiten op het veld.

Inmiddels hebben al een aantal enthousiaste ouders hun kaart gehaald in de eerste ronde en bieden we een tweede ronde aan die er als volgt uit ziet:

- Workshop 1e deel, te houden op de club, op Maandag 1 november van 19:30-21:00 uur

- Workshop 2e deel: Dinsdag 2 november, zelfde tijd.

- Ondersteuning door thuis de e-learning te volgen (kost ca. 1 à 1,5 uur)

- 'Examen' op de club Maandag 8 november 20:00-21:00 uur

Ben je nog niet ingeschreven als lid of vrijwilliger bij De Terriërs? Om deel te kunnen nemen aan de scheidsrechterscursus is het noodzakelijk dat je je aanmeldt als vrijwilliger via de website van De Terriërs. Dit is kosteloos maar noodzakelijk om bij de Bond een scheidsrechter kaart te kunnen krijgen (dit is namelijk verbonden aan een lid- of vrijwilligersnummer bij de club).

Als je meer informatie wilt of belangstelling hebt voor het behalen van een scheidstrechterkaart dan kan je je e-mailen naar [email protected] of [email protected]

We zien de aanmeldingen graag tegemoet!

De zaalhockeycommissie