Van de voorzitter: parasols, corner-maskers en feest

‘We willen een feest organiseren’. Dat is één van de uitkomsten van de stemming m.b.t. "corona-compensatie” die we gehouden hebben onder alle leden. Maar wat voor een feest? En het moet een feest zijn voor alle leden, van jong tot oud. En hoe gaan we dat doen? En wie? Op welke manier?  Kortom, wie wil er meedenken en meehelpen om dat feest te realiseren? Lijkt het je leuk om hier mee bezig te zijn? Meld je dan aan via [email protected] en help mee om een knal-feest te organiseren.

Grote parasols

Naast het "feest” waren de andere uitkomsten ‘restitutie op contributie’ en ‘investering in de club’. De eerste wordt in gerealiseerd via onze Penningmeester en verrekend met de contributie van dit jaar.

De tweede, de investering in de club, gaan we op korte termijn mee aan de slag. Die investering moest iets zijn waar we allen wat aan hebben, waarbij meerdere opties naar voren zijn gekomen. De uitkomst zijn nieuwe, grote parasols geworden. En wel hele, grote zodat we een soort "overkapping” krijgen buiten op het terras/ blokken zodat we ook bij minder weer lekker buiten kunnen blijven zitten. Niet alleen gezellig samen onder de parasol, maar ook in huidige tijd erg goed zodat we nog lang de "take-away” in stand kunnen houden (binnen bestellen, buiten opdrinken). Je ziet dit soort overkappingen meer en meer bij hockeyclubs en dat ziet er vaak erg gezellig uit en je gaat automatisch er onder zitten met je team. Dat gaan wij nu ook krijgen.

Cornermaskers voor alle teams

Ook een investering in de club is iets wat al heel lang op het verlanglijstje bij heel veel teams, met name ouders, staat. Namelijk maskers ter bescherming bij de strafcorners. Nu worden die maskers door de teams zelf aangeschaft, waardoor niet alle teams maskers hebben. Dit probleem lossen we nu centraal op en als club gaan we alle teams van maskers voorzien. Het wordt vergelijkbaar als keerpersspullen, waarbij we gaan werken met nieuwe, goede maskers per team (4 stuks). Om er voor te zorgen dat er zorgvuldig wordt omgegaan (en wordt opgelet dat geen maskers kwijt raken) gaan we wel werken met een borg aan het begin van het jaar, net zoals bij de keerperstas.

Zondag sluiting en TD

Door corona hebben we afgelopen jaar geen gezelligheid op de club op de zondagen gehad. Gelukkig nu weer wel en hopen we op vele gezellige zondagen en feestjes (TD). Wel even een reminder voor alle teams hoe het ook al weer zat:

·         Voor een "gewone” zondag geldt dat het laatste team dat bardienst heeft de bar (en club) afsluit, met als laatste sluitingstijd 20.00 uur. Mocht een team dat bardienst heeft eerder weg gaan, terwijl de club nog open is, dan moet er een overdracht plaats vinden m.b.t. de sleutel en afsluiting.

·         Voor een zondag met een feest/ TD geldt dat het organiserende team verantwoordelijk is voor het feest, incl. barbezetting en sluiting, met uiterlijke sluiting om 21.00 uur. Voor meer info m.b.t. het organiseren van een TD, check even het aanvraagformulier op de website (Lisa)

Kortom, niks staat meer in de weg om elke zondag gezellig na te zitten, te borrelen en feest te vieren.

Michiel Ullers, uw voorzitter.