Zaalhockey

Zaalhockey seizoen 2021-2022 (Speeldata)

De zaalhockey commissie is al weer volop in voorbereiding voor het zaalhockeyseizoen 2021-2022.

We hebben bij de KNHB inmiddels de voorlopige inschrijving voor zaalhockey ingediend met komend seizoen naar verwachting 44 teams van onze club die aan de zaalcompetitie zullen deelnemen.
Binnenkort ontvangen jullie bericht over de wijze van aanmelden voor de zaalhockeycompetitie.

Corona en zaalhockey
Het coronavirus is helaas nog niet uit ons land verdwenen. Gelukkig zijn de vooruitzichten op dit moment goed en staan alle seinen op groen om ook de zaalhockeycompetities op te starten. Kijk voor de laatste informatie over "hockey en het coronavirus” op de site van de KNHB Corona en het spelen van (competitie)wedstrijden (knhb.nl). Deze pagina wordt regelmatig geactualiseerd.

Competitiedata
De zaalcompetitie vindt plaats van 5 december 2020 tot en met 14 februari 2021. De competitiedata
zijn:
  • December 05, 11/12, 18/19
    (Op 05 december enkel in de ochtenduren.)
  • Januari 08/09, 15/16, 22/23, 29/30
    (Zondag 02 januari kan mogelijk enkel voor de Topklassen worden gebruikt).
  • februari 05/06, 12/13, 19/20
De Jongste Jeugd wedstrijden (8 E) zullen in beginsel op de zaterdagochtend worden gespeeld. Als voor een vereniging geen of niet voldoende uren beschikbaar zijn in de directe omgeving kan het voorkomen dat wedstrijden op de zondagochtend worden geplaatst.

De D jeugd zal i.v.m. de open dagen op de middelbare scholen in ieder geval in januari en februari weer op zondag(ochtend) worden geplaatst.

De senioren zullen weer allemaal op de zondag(middag) worden geplaatst.

Dit is terug te vinden op de speeldagenkalender van de KNHB op hun website: Speeldagen.