Opzegdatum voor senioren verlegd naar 1 juli; opzegdatum jeugd is 1 mei

Hierbij de mededeling vanuit het bestuur dat de opzegdatum voor senioren dit jaar verlegd is van 1 mei naar 1 juli 2021. De opzegdatum voor de jeugd blijft op 1 mei wegens het vroeg moeten doorgeven van de teamindelingen richting de KNHB.

Senioren: opzegdatum verlegd naar 1 juli om te twijfelaars te overtuigen bij de club te blijven

In het bericht van 11 maart jl hebben we al een voorzet gegeven over op welke manier we kunnen bewegen richting de leden aangezien het een raar jaar geworden is door alle maatregelen rondom COVID-19. Het verleggen van de opzegdatum voor senioren is één van de opties waar we leden mee tegemoet willen komen.

Alle leden hebben geleden onder de maatregelen, maar voor de senioren is het wel een heel raar jaar geweest. We verwachten komende periode dat we weer wat meer aan hockey toekomen en de eerste kleine stapjes zijn al genomen. De verruiming van de avondklok zorgt al voor meer ruimte voor de seniorenleden om te trainen. Omdat we verwachten dat komende periode, mede door de lenteperiode, meer stapjes kunnen maken proberen we het seizoen te verlengen tot de zomer.

Uiteraard hopen we als prachtige vereniging dat dit rare jaar niet tot opzeggingen zal leiden, maar mocht je als senioren lid dit toch overwegen dan krijgen de senioren daarvoor tot 1 juli de tijd. We gaan er wel vanuit dat je als lid wilt blijven horen bij onze prachtig club, want de mooie tijden gaan echt wel weer komen.

Opzegdatum voor jeugd op 1 mei wegens vroeg opgeven teamindelingen bij KNHB

Voor de jeugd kunnen we helaas niet de opzegdatum van 1 mei opschuiven. Dit heeft vooral te maken met het indelen van de jeugdteams voor volgend seizoen en het moment van doorgeven aan de KNHB. De deadline hiervan ligt al vroeg in het voorjaar. Uiteraard proberen we ook, net zoals voor de senioren, zo lang mogelijk door te hockeyen (tot de zomer).

Samenvattend. Wil je toch opzeggen?

• Jeugd: voor 1 mei 2021
  • Senioren: voor 1 juli 2021

Op korte termijn zullen we alle leden ook informeren met onze voorstellen m.b.t. tegemoetkomingen richting alle leden n.a.v. dit rare jaar.

Het bestuur.