Van de voorzitter: Super Sunday en Doortje over de speakers

‘U kunt ook beneden koffie halen, houd afstand langs de lijn en ook beneden is een WC’. Dit zijn enkele van de aanwijzingen die er voor gezorgd hebben dat in combinatie met alle richtlijnen, pijlen en stippen alles afgelopen weekend goed gegaan is. Met veel trots kijken wij als bestuur naar  alle leden dat we dit goed kunnen.

Kantine dicht

We moeten ook wel, want we zien bij onze buren (voetbal) dat het helaas ook anders kan met als gevolg dat ze n.a.v. afgelopen weekend de kantine dicht gaan gooien omdat er geen afstand gehouden werd en het te druk was. Dat is iets wat wij uiteraard willen voorkomen, maar dat gaat ons lukken. Dit gaan we a.s. weekend laten zien. Het is namelijk Super Sunday. Zowel H1 als D1 spelen thuis en dat wordt dus spektakel.

De 12e man bij Super Sunday

U bent uiteraard van harte welkom om onze heren en dames aan te moedigen. Als iedereen zich aan de richtlijnen houdt, dan kunnen we met z’n allen de teams aanmoedigen. De befaamde 12e man is altijd een steun in de rug. Dus kom langs, houd afstand, sta langs de lijn op de "gele hondjes” en haal uw drankje buiten, blijf beneden (niet op het balkon blijven staan) en laten we er een geweldige dag van maken.

Doortje over de speakers

En dan moeten we het natuurlijk nog even hebben over onze nieuwe "omroepster”. Heeft u haar gehoord? Onze secretaris, Doortje, heeft een boodschap ingesproken die we afgelopen weekend hebben laten horen via de speakers om toeschouwers en leden te wijzen op de corona richtlijnen. Leuk, vernieuwend en het zorgt voor aandacht. Inmiddels hebben meerdere clubs in onze omgeving ons voorbeeld overgenomen. Heeft u het nog niet gehoord, luister dan aanstaande weekend maar eens goed.

Ik wens iedereen aankomend weekend veel hockeyplezier toe en we zien elkaar bij Super Sunday!

Michiel Ullers, voorzitter HV De Terriers