Jeugd

De Terriërs gaat verantwoord loten verkopen met de Grote Clubactie

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons weer in voor de Jeugdteams. Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verantwoord loten verkopen.

Jeugdleden zullen via het verkoopboekje op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers.

Dus houd 1,5 meter afstand en laat de koper zijn/haar eigen pen gebruiken!

Ook dit jaar zijn er weer leuke prijzen te winnen, de 1eprijs is een mooie stick, de 2e en 3e prijs is een cadeaubon van Sportwereld Heiloo. Het team wat de meeste loten verkoopt, krijgt een leuk teamuitje aangeboden en mag daarna chique uit eten bij McDonald’s! Binnenkort ontvangen alle deelnemende teams de lotenboekjes.

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Heel veel plezier en zet ‘m op!