Arbritrage

VACATURE

De scheidsrechterscommissie breidt zich uit! Wij zoeken iemand die de indeling van de scheidsrechters voor de elftallen op de Zaterdag wil verzorgen.

Wat houdt dat in: eens per blok van ca. 6 weken wordt aan de hand van de wedstrijdschema's de 2 clubscheidsrechters per wedstrijd aangewezen. Hierbij kan je putten uit een ruim aanbod van A+B jeugdleden, vrijwilligers en senioren. De scheidsrechters krijgen dan automatisch een mail voor die weken, en kunnen hun indeling ook al op de website zien. Zo is iedereen op tijd op de hoogte en hoef je daarna weinig te "repareren".
Elke week stuur je dan een herinneringsmail voor die betreffende Zaterdag.

De tijd die het je kost is ca. 1 - 2 dagdelen per 6 weken plus elke week een uurtje om het schema bij te werken en de herinneringsmails te versturen. Uiteraard wordt je hierin uitstekend gecoacht. De "handhaving" op de Zaterdag zelf hoef je niet te doen (mag wel), dat doen de andere leden van de scheidsrechterscommissie.

Lijkt dit je wat, of wil je nog nadere informatie, stuur dan een mailtje naar [email protected] of bel/whatsapp even met Hans Fröberg op 0651594680. Ons aanspreken naast het veld mag natuurlijk ook.

Reageer op het nieuws