Programma "Terriers de zomer door"

6-7

Dank voor al jullie aanmeldingen voor "Met De Terriërs De Zomer door”. We hebben ruim 115 aanmeldingen mogen ontvangen!! En dan zijn er nog leden die aangeven dat ze nog iets willen doen in de zomer, maar zich niet hebben aangemeld.

Hieronder staat het volledige programma voor "Met De Terriërs De Zomer door”. We hebben groepen van teams op basis van de indeling voor seizoen  2020-2021 ingedeeld om het overzichtelijk te houden; en om leden die zich niet hebben aangemeld de mogelijkheid te geven om mee te doen.

Dus als je je nog niet hebt aangemeld maar wel wilt meedoen sluit je dan aan bij de groep waar je team is ingedeeld.

We zien jullie graag op het veld deze week en neem als je vragen hebt over het schema of de inhoud ervan contact met ons op.

Sportieve groet,

Hessel Rispens
Namens de commissie Hockey Technische Zaken

*Maandagavond trainen we in 1 grote groep