Jeugd en senioren

Met De Terriërs de zomer door

Beste leden en ouders/begeleiders van onze leden,

Er zijn 2 fouten gemaakt in onze eerder verzonden E-mail, waarvoor excuses.

• De link naar ons "Met De Terriers de zomer door” formulier werkte niet, maar dit is nu hersteld
  • Het hockeykamp is voor kinderen van 6 t/m 9 jaar (mini hockeykamp) en voor kinderen van 10 t/m 12 jaar (Junior Hockeykamp) ennietvoor kinderen van 10-13 jaar.

Hieronder staat nu de juiste E-mail tekst.

Na het hockey seizoen 2019-2020 waarin we niet hebben kunnen doen wat we allemaal wilden vanwege de Corona pandemie willen we jullie in de zomer extra hockey en activiteiten (zonder 1,5 meter afstandsregels tijdens activiteiten!!) aanbieden zodat we met zijn allen een goede start van het seizoen 2020-2021 kunnen maken.

Wat we willen aanbieden is het volgende:

• De hele zomer door een maal per week training voor de ABCD categorie teams;
  • Zomer avond hockey voor: ABCD teams, senioren en veteranen
  • Wordt en blijf fit trainingen voor junioren en senioren

Om alles goed te organiseren willen we graag van jullie weten wat je wilt doen.

Vul je voorkeuren in op het formulier Met De Terriers de zomer door vóór donderdag 2 juli 2020 en dan gaan wij kijken of er voor elk onderdeel voldoende belangstelling is. Na het verwerken van alle reacties nemen we vóór 6 juli 2020 contact met jullie op en laten we weten wanneer we welke activiteiten organiseren. Streefdatum is om alle activiteiten in de week van van 6 juli te starten zodat we zoveel mogelijk kunnen hockeyen.

Bovelander & Bovelander hockeykamp komt naar Heiloo

Op maandag 10, dinsdag 11 en woensdag 12 augustus 2020 voor kinderen van 6 t/m 9 jaar (mini hockeykamp) en voor kinderen van 10 t/m 12 jaar (Junior Hockeykamp).

Het is de eerste keer dat het Bovelander & Bovelander hockeykamp naar ons komt dus dat is best spannend maar we geloven dat het een kamp vol plezier en hockey zal worden.

En wat misschien nog wel veel mooier is dat we al kunnen verklappen welke international er langs komt, die je de vetste trucjes en tips kan geven, namelijk….Thijs van Dam!

Wist je dat Thijs van Dam…

• Pijlsnel is met de bal
  • Al 45 keer voor het Nederlands elftal heeft gespeeld
  • Hele mooie goals kan maken
  • En buiten het veld graag vist!

Wil je nog meer weten van Thijs? Leren hoe je de beste goals maakt en dribbelt als een ster? Schrijf je dan snel in voor het Bovelander hockeykamp op HV de Terriers!

Inschrijven kan via de volgende link:https://www.bovelander.nl/locaties/hv-de-terriers/

Wij kijken uit naar jullie inschrijvingen en neem direct contact met ons op als je over het bovenstaande vragen of opmerkingen hebt.

Hessel Rispens

Namens de commissie Hockey Technische Zaken