Van de Secretaris

Het lijkt inmiddels al maanden geleden dat wij in een afgeladen clubhuis zaten om te stemmen voor een nieuwe Secretaris. En ik kan jullie vertellen, ik had mijn eerste weken op deze post toch wel wat anders verwacht!

Voor diegene die aanwezig waren, is mijn visie dat de jongere generatie het stokje moet overnemen, om zo vernieuwing te creëren en de club nog leuker, fijner en gezelliger te maken voor iedereen. En als bestuur zijn wij ondanks Corona, hier heel hard mee bezig! Inmiddels hebben wij er al drie digitale vergaderingen op zitten, en zijn wij hard bezig met de budgetten voor seizoen 2020/2021 en onderzoeken wij de mogelijkheden om een digitale ALV op te zetten. Zo zorgen wij ervoor dat de zaken gewoon doorlopen, en wij zodra dat weer kan stralend van start kunnen!

Velen zullen vragen hebben; wanneer gaan wij weer hockeyen? Is er nog wel een competitie straks? Ik zou graag al die vragen beantwoorden. Maar helaas zijn ook wij afhankelijk van de uitspraken van de KNHB, het RIVM en de Overheid, en is hier momenteel nog onzekerheid over. Wij proberen zodra de informatie voor handen is, dit met jullie te delen.

Voor alle thuiswerkers; Hang in there! Zelf weet ik hoe saai het soms kan zijn om de hele dag in een thuiskantoortje in je eentje te werken. En voor de werkende ouders; RESPECT. Wat dat betreft heb ik het nog makkelijk.

Blijf gezond, blijf sporten (tip: Down Dog yoga app, gratis t/m 1 mei!) en zorg goed voor elkaar. Ik hoop jullie allen weer spoedig te zien, met een biertje of wijntje of koffietje op het balkon in het zonnetje.

Liefs,

Doortje