In memoriam Miep Havik

Op 22 oktober 2019 is overleden ons lid van verdienste Miep Havik.

Miep begon haar hockeyleven bij de Kraaien. Na verhuisd te zijn naar Heiloo, heeft ze een tijdje gespeeld bij Alkmaar, maar omstreeks de jaren 70 kwam Miep bij de Terriers in het veteranen team. Naast het spelen van hockey was Miep, samen met de andere leden van het team verantwoordelijk voor de schoonmaak en aankleding van het clubhuis. Wassen van handdoeken, gordijnen maken, je noemt het maar op.

De kennel, het clubblad van de vereniging had een aantal grote steunpilaren, waaronder Miep. Stencilen, sorteren, nieten, op afleveringsadres sorteren, en uiteindelijk ervoor zorgen dat de kennel ‘s avonds aan de deuren hing van de leden die dan verder voor de distributie in de buurt moesten zorgen. In die tijd moesten we alle lege plastic zakken op de club inleveren, want daarin kon de kennel verzendklaar worden gemaakt naar de distributieadressen. Nadat de kennel ophield te bestaan trok Miep zich terug, maar bleef op de Terriers komen als moeder, oma van haar kinderen en kleinkinderen. Tot op het laatste moment heeft Miep haar grote belangstelling getoond voor de vereniging. Miep, we zullen je missen. Je naam, als lid van verdienste blijft altijd aan de club verbonden.

Namens het bestuur H.V. De Terriers

Wytze van der Meer