Arbritrage

Zaalhockey info avond op 10 december

Vanaf zaterdag 2 december zullen de eerste zaalwedstrijden weer van start gaan. Ieder team moet dan voor de eigen wedstrijden weer voor eigen scheidsrechters zorgen.

De regels bij zaalhockey zijn op sommige onderdelen net even anders dan op het veld. Reden om iedereen die interesse heeft, aan wedstrijden deelneemt en/of wedstrijden gaat fluiten te informeren over de regels en het fluiten in de zaalcompetitie.

Daarom nodigen we ouders, spelers, coaches, scheidsrechters en alle andere belangstellenden uit om op - maandag 10 december a.s. om 19.30 uur (inloop vanaf 19.15 uur) naar onze speciale avond over zaalhockey te komen.

We geven dan een leuke presentatie met filmpjes en voorbeelden en er is ook ruim gelegenheid om vragen te stellen over (de regels van) zaalhockey!

Kijk ook eens op: Alles over Zaalregels

Graag zie we jullie om maandagavond 10 december in het clubhuis van De Terriërs!

Laat even weten of je komt via z[email protected]

PS: Als je niet kan op 10 december is er de mogelijkheid om naar een scheidsrechterscafé te gaan bij AMHC in Alkmaar op maandag 3 december om 19.30 uur.