Arbritrage

Spelregelcursus

Afgelopen Maandag 15 oktober hebben 26 leden hun Spelregelcursus afgerond met het examen. Daarvan zijn 23 leden geslaagd, dus we hebben er weer een groot aantal scheidsrechters bij!
De score was deze keer beduidend hoger dan de vorige keren, dankzij de twee workshops die de deelnemers hebben gevolgd, waarin aan de hand van videobeelden werd gediscussieerd over de toe te passen spelregels.

Voor hen die het net niet hebben gehaald is er de mogelijkheid om bij een andere vereniging binnenkort herexamen te doen. De scheidsrechterscommissie zal hen individueel op de hoogte brengen over datum en plaats.

Alle geslaagden: hartelijk gefeliciteerd, en veel plezier bij het fluiten van jullie eerste wedstrijd.