Zaalhockey

Aanmelden zaalhockeyteams seizoen 2018-2019 (uiterlijk 15 september a.s.)

Hoewel de buitencompetitie nog moet beginnen, is nu al het moment gekomen om je aan te melden voor de zaalcompetitie!
Schrijf je in met je team en doe ook mee met dit leuke, snelle en tactische spel!

Inschrijven kan tot uiterlijk zaterdag 15 september. De coach of aanvoerder kan het team aanmelden door een mail te sturen naar [email protected] met daarbij een ingevuld opgave formulier (zie bijlage bij dit bericht).
Een zaalhockeyteam bestaat uit minimaal 8 spelers. Houd er ook rekening mee dat je de keuze hebt om de midwinter-competitie buiten te spelen of deel te nemen aan de zaalhockeycompetitie.

Trainingen
De trainingen starten dit seizoen vanaf 1 oktober 2018. We zullen net als vorige jaren op verschillende locaties trainen.
Naast de trainingen en competitiewedstrijden willen wij een aantal clinics organiseren voor de jeugd. Deze zullen waarschijnlijk in de kerstvakantie plaatsvinden, maar bij voldoende belangstelling kan dat misschien ook al eerder.

Competitie
De zaalcompetitie vindt dit seizoen plaats van begin december 2018 tot en met half februari 2019.
De A- en B-jeugd speelt in principe op zaterdag, de C-jeugd op zaterdag en/of zondag en de D- en E-jeugd op zondag. De senioren spelen op zondag.

Wat kost het?
Zaalhockey brengt extra kosten met zich mee o.a. voor inschrijving teams (bondsbijdrage), zaalhuur voor trainingen en aanschaf zaalmaterialen. Hierdoor is het niet haalbaar om de deelname aan de zaalhockeycompetitie vanuit de reguliere contributiegelden te betalen. Dit betekent dat voor het zaalhockey een extra contributiebijdrage wordt gevraagd. Deze is voor selectieteam spelers 65 Euro p.p. en voor breedteteam spelers 60 Euro p.p.

Wat zijn de voordelen?
Natuurlijk vooral heel veel sportief plezier samen met je team! Daarnaast levert zaalhockey een goede bijdrage aan je spelinzicht, technische vaardigheden en ‘skills’. En zaalhockey gaat ook bij winterse omstandigheden gewoon door!

Zaalhockeycommissie
De zaalcommissie van de Terriërs bestaat uit drie leden. Samen werken wij er hard aan om naast het regelen van trainingen en sportzalen ook enkele avonden te verzorgen voor zowel spelers als coaches met uitleg over tactiek en spelregels.

Wil je meer weten of heb je suggesties? Laat het ons weten.

Met sportieve groet,
Namens de Zaalcommissie;