Rabo Clubkas 2018: Elke stem is geld voor de Terriërs

Beste leden, ouders en vrienden van de Terriërs,

Het is weer tijd voor de Rabo Clubkas: help ons met jouw stem!!
Rabobank Noord-Kennemerland heeft besloten ook dit jaar weer een deel van de winst uit te keren aan verenigingen en stichtingen uit Bergen, Castricum en Heiloo. De verdeling van het geld gebeurt via stembiljetten. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe hoger het uit te keren bedrag.
Wij zullen de opbrengst gebruiken voor trainingsmaterialen, dus het komt iedereen ten goede!

Stem op ons van 3 t/m 16 april 2018
Leden van Rabobank Noord-Kennemerland ontvangen aankomende week een stemkaart, waarmee zij online drie stemmen kunnen uitbrengen. Maak gebruik van deze stembiljetten door op de Terriërs te stemmen!
Ook opa's, oma's, ooms, tantes etc die lid zijn van de Rabobank ontvangen een stembiljet. Vraag hen ook op de Terriers te stemmen! Hoe meer stemmen, hoe hoger de opbrengst. Alvast hartelijk dank!

Informatie Rabo Clubkas
Wil je meer weten over deze mooie actie? Kijk op http://rabo.nl/nkl/clubkas

Stemmen kan van 3 tot en met 16 april 2018 via:

Succes!

Vriendelijke groet,