Bar

Kom jij ook een keer aan de andere kant van de bar staan?

Wij zoeken op korte termijn hulp voor de barcommissie om zo de bardiensten draaiende te houden. Het gaat om de volgende taken:

- Barhoofd

Als Barhoofd help je op de zaterdagen met o.a. het openen en sluiten van de bar, begeleiden van de vrijwilligers (ouders) die achter de bar staan en ben je het aanspreekpunt in het clubhuis m.b.t. de bar. Je bent ongeveer 3 x per jaar barhoofd.

- Nieuw lid van de Barcommissie

Als commissielid denk je mee over de horeca van de Terriers, de planningen en indelingen van de bar, heb je contact met leveranciers en denk je na over veranderingen en verbeteringen. De barcommissie komt regelmatig bij elkaar om bovenstaande te bespreken

-Vrijwilligers voor op de vrijdagmiddag

Op vrijdagmiddag hebben we elke week vrijwilligers nodig die komen helpen met de bevoorrading in te ruimen wat door de leveranciers afgeleverd wordt. Op die manier is de bar klaar en gevuld voor het weekend. Het kost je ongeveer 2 a 3 uurtjes.

Help ons en meld je aan bij:

Gerard Morsch 06-12377787 of mail naar[email protected]